...شهر خلوت
دریافت کد خوش آمدگویی

ابزار متحرك زیباسازی وبلاگ


شهر خلوت...







نویسندگان بلاگ عاشق تنها



آثار تاريخي عاشق تنها



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق تنها



وضعیت من در یاهو



آمار بلاگ عاشق تنها



طراح قالب بلاگ عاشق تنها:



موزیک و سایر امکانات بلاگ عاشق تنها





سهم من جدایی نیست

ببین دستای سردم رو... چرا از من جدا میشی؟ نرو سهمم جدایی نیست... تو که با من صدا میشی... می‌بینی التماسم رو... من از این قصه دلگیرم... بمون تقدیر ما این نیست... که من از غصه می‌میرم... بجز تو از سکوت من، کسی چیزی نمی‌دونه... بدون تو، تو این دنیا... واسم چیزی نمی‌مونه! ببین دست نگاهم رو... به راهت داره می‌لرزه... نگو دیگه نمی‌تونی... که از تنهایی می‌ترسه... نمی‌خوام سرنوشت ما... بگیره رنگ خاموشی... بشینه روی قلبامون... غبار این فراموشی... دیگه جرم و گناه من... همین بوده تو رو خواستم... تقاصش شاید این باشه... جدایی و تو رو باختن... تو رو باختن! ببین دست نگاهم رو... به راهت داره می‌لرزه... نگو دیگه نمی‌تونی... که از تنهایی می‌ترسه... دیگه جرم و گناه من... همین بوده تو رو خواستم... تقاصش شاید این باشه... جدایی و تو رو باختن...! برو  باشه نمی‌گم من... خدایا از چی دلگیرم... دلش شاید جای دیگست... که دستاشو نمی‌گیرم... نمی‌گیرم... نمی‌گیرم!



نظرات شما عزیزان:

مانكن انريكو
ساعت16:33---19 ارديبهشت 1391


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط میتی در 22:35 | |